LÉČEBNÁ REHABILITACE
PAVLÍNA PLUSKALOVÁ

SM - systém

SM-SYSTEM je účinný pohybový program, který využívá spirální stabilizaci páteře. Tento pohybový program využívá v každém cviku všechny důležité prvky – posilování, stabilizaci, protahování, relaxaci, koordinaci a nácvik rovnováhy.Cvičení vyrovnává páteř do střední linie a protahuje ji vzhůru, tím vzniká efektivní regenerace meziobratlových plotének. Je účinnou prevencí přetížení páteře a zároveň cestou k lepší pohyblivosti. Cvičení se uplatňuje i jako velmi dobrý kondiční trénink a vysoce efektivní aktivní strečink.

Cvičením lze oslovit různé skupiny:

Studenti

regenerace při dlouhém sezení, prevence vadného držení těla a skoliózy

Střední věk

uvolnění napětí při sedavém zaměstnání a jednostranném zatížení páteřeovlivnění chronických boltestí páteře, výhřezů meziobratlových plotének a skolióz.

Senioři

zlepšení pohyblivosti všech kloubů, odstranění bolestí páteře, zlepšení kondice

Ovlivnění diagnózy

M40 kyfóza a lordóza, M41 skolióza, M43,0 spondylolýza, M43,1 spondylolistéza, M45 ankylozujičí spondylitida, M50 onemocnění krční meziobratlové ploténky s radikulopatií, M53,0 cervikocraniální syndrom, M53,1cervikobrachiální syndrom, M53,2 instabilita páteře.M54,3 ischias, M54,4 lumbago s ischiasem, M16 artróza kyčelního kloubu, M17 artróza kolenního kloubu, M21,4 plochá noha, M75 poškození ramene, M79,1 myalgie, M35,7 syndrom hypermobility, R42 závrať-vertigo, R51 bolest hlavy

Tato metoda vytváří plynulý program návratu od nemoci do běžného života.

Podiatrie

Podiatrie je obor, který komplexně léčí chorobné stavy nohou a pátrá po příčině potíží celého pohybového aparátu. Podiatricko-fyzioterapeutická ordinaceje určena pacientům, kteří mají bolesti nohou či jiných částí pohybového aparátu, trpí nemocemi, které mohou zhoršovat funkci dolních končetin. Ploska souvisí s páteří.

Nabízíme

Vyšetření na plantoskopu.

Diagnostiku pohybového aparátu.

Vyšetření funkčnosti kloubu plosky, dolních končetin.

Diagnostiky stereotypu chůze.

Návrh a zhotovení stélek FORMTHOTICS

Možnost tvarovat stélku po zahřátí podle nohou, zcela harmonizující s funkcí lidské nohy.

Ideální podpora nožní klenby.

Omezující možnost úrazů dolních končetin a kolen.

Zlepšuji stoj, chůzi, běh, odlehčují odraz a dopad při sportu.

Možnost vytvoření korekcí zjištěných vad plosky hallux valgus, korekce při sklolioze.

Návrh a zhotovení stélek firmy SCHEIN

Termoplasticky tvarované na plosku.

Vhodné do společenských bot, bot s podpadkem a balerin.

Udržují vhodnou dobrou oporu klenby a tím komfort při chůzi.Vhodné i u dětí.

Mobilizační a měkké techniky

Mobilizační a měkké techniky je ošetření svalových úponů, fascií, šlach, podkoží a kůži. Slouží k uvolnění svalových spasmů, bolestivých změn ve svalech a okolních strukturách, ale i k celkovému uvolnění.

Mobilizace páteře, periferních kloubů a žeber postupně uvede kloub do správné polohy nenásilnou metodou.

Mobilizace patří mezi metody manuální medicíny.

Jsou nejdůležitější a nejvíce používanější techniky pro léčení bolestivých spoušťových bodů-triggerpoints, odstraňující dlouhodobé bolesti na hrudi, šíji, bolesti bederní páteři.

Používá se tam, kde je potřeba znovu obnovit kloubní vůli a protažitelnost měkkých tkání

Kineziotaping

Jedná se o regenerační a léčebnou terapii, při které jsou na kůži nalepovány elastické pásky tkz.kineziotejpy, tejpy.Tejpy zajistí stimulaci proprioceptorů, uvolnění kůže od podkoží, podkoží od fascie a následně uvolnění svalů.Po nalepení tejpů, je umožněn zvýšený průtok lymfy, dochází k ozdravným procesům svalů a zklidnění bolesti.

Masáže

Je léčivá metoda v hnětení, tření a jiných technikách užívající dotyk ruky nebo speciální přístroje. Posiluje imunitu organismu a tím snižuje náchylnost k různým onemocněním. Odstraňuje stres, napětí a bolesti svalů, zmírňuje bolesti hlavy a problémy se spánkem. Je to cílené uvolňování pohybového aparátu, postupně uvolní a zlepšuje fyzické, psychické a duševní úrovně.

Pro koho je masáž určena?

- Pro lidi se sedavým zaměstnáním,

- pro sportovce,

- pro lidi s jednostrannou zátěží těla.